Interviu cu un star.


Profil
Nume: Andreea Stancu
Ocupația: Elevă clasa a X-a liceu
Ani de studiu dedicați limbii engleze: 3.5 ani
Nivelul Cambridge obținut: C2 (Academic)

Pathway: Bună  Andreea. În primul rând, îți mulțumim că ai acceptat interviul cu Pathway Academy.
Andreea: Si eu mă bucur că sunt din nou printre voi.

Pathway: Pentru început, aș vrea să te întreb ce te-a motivat să studiezi limba engleză?
Andreea: Am început să studiez limba engleză în timpul școlii generale, dar visul meu încă de mică a fost să devin fluentă într-o limbă de circulație internațională înainte de a termina liceul. Eram entuziasmată de beneficiile comunicării cu oameni din diferite țări, de oportunitățile educaționale suplimentare și de avantajele unei cariere de vârf. Asta m-a motivat să depășesc programa școlară obișnuită și să încep astfel studiul intensiv al limbii engleze.

Pathway: Ce te-a determinat să țintești nivelul maxim, C2, cel academic?
Andreea: Inițial, îmi propusesem să ating nivelul avansat C1, și asta numai pentru a-mi largi perspectivele profesionale. Dar, entuziasmul meu pentru limba engleza a crescut pe măsură ce am înaintat mai profund in studiul ei, ceea ce m-a determinat să-mi extind aspirațiile pană la nivelul academic.


Pathway:
În ce fel cursul nostru ți-a influențat viața si care consideri ca fiind elementele forte ale acestuia?
Andreea: Toate aspectele cursului mi-au fost benefice. Varietatea subiectelor abordate în acest curs, cu accent îndeosebi pe scenariile practice, precum tehnicile interviului de angajare, problemele legate de schimbările globale, gestionarea banilor de către tineri, sunt doar câteva din aspectele care-i dau unicitate. În final, cunoștințele dobândite mi-au crescut încrederea in a purta discuții complexe și chiar să interacționez lejer cu vorbitori nativi de limba engleză.


Pathway:
Consideri că nivelul colegilor de clasă a fost similar cu al tău?
Andreea: Pe parcursul celor aproape 4 ani dedicați acestei aventuri a cunoașterii, am fost permanent asociată cu colegi de clasă cu o atitudine pozitivă si al căror nivel era similar cu al meu. Ei m-au provocat să-mi îmbunătățesc nivelul si asta mi-a dat încredere in abilitățile mele. Astfel s-a creat un mediu stimulant și competitiv care m-a ajutat enorm să-mi ating obiectivele.


Pathway:
Ai vreun sfat util sau câteva sugestii pentru colegii tăi care urmează cursurile noastre în prezent?
Andreea: Ca nota personală, le-aș spune că îmbunătățirea abilităților într-o limbă străină necesită mai mult decât participarea la cursurile școlare tradiționale. Expunerea zilnică la limba engleză, cititul articolelor sau a cărților online, ascultarea de podcast-uri sau chiar discuțiile cu colegi sau membri familiei cunoscători ai limbii engleze, sunt activități esențiale pentru un progres constant si vizibil al cunoștințelor lingvistice.


Pathway:
Ai vrea să împărtășești și o poveste amuzantă trăita de tine în perioada cursului?
Andreea: Da, îmi amintesc cu plăcere ca, spre finalul cursului, am primit indicația să citesc literatură engleză și să ofer rezumate la finalul capitolelor citite. Când am întrebat despre restricțiile legate de genurile literare, mi s-a spus că orice gen este acceptabil, cu excepția povestirilor scurte pentru copii, cum ar fi Cenușăreasa. Ironia a făcut ca deja începusem să citesc o adaptare modernă a Cenușăresei.


Pathway:
Care sunt planurile tale de viitor?
Andreea: Mă gândesc să încep studiul unei alte limbi internaționale și totodată, pentru a menține contactul cu limba engleză, să o predau copiilor de nivel începător. În plus, dupa terminarea liceului, iau în considerare cursurile cu predare in limba engleză ale unei facultăți de drept în străinătate.

Pathway: Îți mulțumim pentru timpul acordat, Andreea. Ne-a făcut mare plăcere să te revedem
Andreea: Si eu vă  mulțumesc pentru tot. Fără ajutorul vostru, nu aș fi ajuns atât de departe!